Minulta tilattiin Hello Kitty enkeli ja pikku myy kakku pienen neidin 1 vuotis syntymäpäiville. Väri toiveena oli valkoinen johon vaaleanpunainen yläreunus. Täytteeksi toivottiin perus mansikkahillo ja kermavaahto.


maanantai, 5. maaliskuu 2012
Minulta tilattiin Hello Kitty enkeli ja pikku myy kakku pienen neidin 1 vuotis syntymäpäiville. Väri toiveena oli valkoinen johon vaaleanpunainen yläreunus. Täytteeksi toivottiin perus mansikkahillo ja kermavaahto.


Hei! Olen vuonna 1992 syntynyt opiskelija ja 1/07 syntyneen tytön äiti. Opiskelen kosmetologiksi ja harrastus mielessä leivon kakkuja. Toinen tärkeä harrastukseni on rakennekynsien teko.
Voitte käydä tutustumassa toisilla sivuillani cinella.nettisivu.org
Tilauksia numerosta p. 046 5607009
Jyväskylän seutu
Tervetuloa lukemaan blogiani!
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.